Skip to main content

Microsoft a prezentat un preview pentru actualizarea Windows din octombrie

Noua actualizarea Windows (numita Windows 10 20H2) va sosi luna viitoare si va aduce elemente de design noi pentru meniul Start si o functie foarte interesanta (si utila) daca folosesti multe tab-uri deschise in Edge.

O varianta finala a acestei versiuni a sistemului de operare o au deja testerii Windows din programul Windows Insider (printre care ma innumar si eu😁). 

Asa cum am spus, noua actualizare va reimprospata meniul Start. Pe langa asta, este adusa o functie foarte interesanta pentru utilizatorii de Edge. Folosind comanda ALT+TAB, vei putea comuta printre filele deschise. Daca ai un laptop pe Windows vei putea face acelasi lucru glisand cu 3 degete de la stanga la dreapta pe touchpad (o functie foarte comoda). 

Acum, sincer, trebuie sa spun ca din experienta mea cu versiunea beta nu am observat nici un redesign al meniului Start (in afara de schimbarea iconitelor ,,Setari'' si ,,Camera''. 

O alta caracteristica a versiunii noi este imbunatatirea centrului de notificari, imbunatatire pe care eu nu am simtit-o.

Cum puteti avea versiunii noi de Windows inainte ca acestea sa fie publicate?

Pentru a avea versiuni beta ale sistemului de operare, trebuie sa va inscrieti in programul Windows Insider din Setari. Nu recomand acest lucru pentru ca sunteti predispusi atacurilor cibernetice si bug-urilor. Si daca o faceti... macar nu selectati varianta pentru developeri (varianta selectata e mine) pentru ca acolo sunt bug-uri serioase.

Comments

Popular

ZTE launches the first phone with a selfie camera built in the screen